صندل لاانگشتی سالامون سرعت شما را در دوییدن بیشتر می کند

به عنوان یک عاشق کفش و صندل لاانگشتی سالامون یکی از بهترین چیزها در مورد تغییر فصول این است که فرصتی برای تغییر بازی کفشم دارم.

جدا از اینکه صندل‌هایم را با چکمه‌هایی برای پوشیدن در بیرون عوض می‌کنم، هوای سردتر به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است که فقط زیباترین دمپایی‌ها را بیرون بیاورم.

و نه هر نوع دمپایی هایی با پشتیبانی از قوس. هنگامی که پاهای شما قوس های مشخصی دارند، خرید کفش می تواند مشکل ساز باشد و دمپایی ها به طور بدنامی حمایت نمی کنند.

بسیاری از دمپایی‌هایی که من با آنها برخورد کرده‌ام، نمی‌توانند قوس‌های من را در ذهن نگه دارند و پشتیبانی لازم را ارائه نمی‌کنند، و باعث می‌شود تمام روز در آپارتمانم لنگ بزنم.

با تشکر از این معما و از آنجایی که من از داشتن پاهای دردناک هر سال خسته شده‌ام، به دنبال یافتن بهترین دمپایی‌هایی بودم که قوس قوس را پشتیبانی می‌کنندو چه کسی بهتر از سایر دوپاهای قوس‌دار مانند خودم توصیه‌هایی در مورد این موضوع ارائه می‌دهد؟

من نظرات دوستان دمپایی پوش را در سراسر اینترنت بررسی کردم تا بفهمم کدام یک ارزش خرید دارند و کدام یک را نادیده بگیرم. برخی از بررسی‌ها حتی اشاره کردند که دمپایی‌های خاصی به کاهش درد ناشی از فاسیای کف پا کمک می‌کنند.

یافته‌های من را در زیر بررسی کنید. در مورد داشتن دمپایی‌های حمایتی برای پاییز و زمستان، لازم نیست سبک خود را به خطر بیندازید. این دمپایی های شیک ویونیک در رنگ های پلنگی، زغالی، خاکستری، مشکی و برنزه عرضه می شوند.

پاپوش طراحی شده توسط متخصص پا به گونه ای ساخته شده است که پاهای شما را در آغوش گرفته و راحتی را به شکل یک فنجان پاشنه عمیق، ساپورت قوس و بالشتک بر روی توپ پا فراهم می کند. آنها در سایزهای 5-12 زنانه عرضه می شوند.