1 تن حبوبات آبگوشت مهریه دختری در دبی

لوبیا و حبوبات آبگوشت آنها برای قلب شما خوب هستند هر چه بیشتر بخورید، سالم تر هستید؟ با توجه به تحقیقات احتمالی به نظر می رسد. با این حال، لوبیا تنها یکی از انواع حبوبات است.

سایر موارد شامل نخود، عدس و نخود است. و همه آنها برای شما خوب هستند. آنها می توانند کلسترول و فشار خون را کاهش دهند و همچنین به کنترل وزن و دیابت کمک کنند.

اوه، مقاله ای در مورد لوبیا و نخود فرنگی؟ چه کسی اهمیت می دهد؟ صبر کنید، صبر کنید! در آنجا خواندن را متوقف نکنید. احتمالاً چیزهای بیشتری در مورد حبوبات ضعیف اما قدرتمند وجود دارد که نمی دانید.

خب به جمع بپیوندید با وجود افزایش شناخت حبوبات فوق العاده سالم، اکثر آمریکایی ها از آنها اجتناب می کنند. در هر روز، تنها حدود 8 درصد از بزرگسالان آمریکایی حبوبات می خورند.

بر اساس مطالعه‌ای که اخیراً در Nutrients منتشر شده است، مصرف حبوبات در بین بزرگسالان آمریکایی رو به کاهش است و مصرف آن کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، نتایج نظرسنجی لوبیا، عدس، نخود در سال 2017 نشان داد که کمتر از 5 درصد از شرکت‌کنندگان روزانه حبوبات می‌خوردند و حدود یک سوم مردم در ماه قبل هیچ حبوباتی مصرف نمی‌کردند.

این مایه شرمساری است زیرا حبوبات یک غذای تقریباً عالی هستند. آنها سرشار از پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، آهن، مس، منیزیم، ویتامین B، روی، منگنز و فسفر هستند. آنها همچنین دارای چربی کم، با مقادیر ناچیز چربی های اشباع شده، و فاقد کلسترول هستند.

حبوبات اجزای اصلی رژیم مدیترانه ای، رویکردهای غذایی برای توقف فشار خون (DASH)، رژیم های گیاهی خواری و رژیم های غذایی با شاخص گلیسمی پایین هستند.

دو نوع حبوبات وجود دارد: حبوبات نابالغ (مانند نخود، لوبیا سبز، لوبیا لیما تازه و ادامام) که وقتی تازه هستند خورده می شوند و حبوبات بالغ که از غلاف پس از رشد کامل برداشت می شوند. خشک شده (به عنوان مثال، لوبیا سیاه، نخود، عدس، و نخود).