مردی که با کیسه زباله سایز بزرگ بالن درست می کند

کیسه های پلاستیکی یکی از پرکاربردترین وسایل امروزی هستند. این کار ما را آسان می کند و راحتی زیادی به ما می دهد. آنها اکنون بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل داده اند. ما تقریبا هر روز از آنها برای اهداف مختلف استفاده می کنیم.

استفاده به حدی است که اغلب از مغازه‌داری که از ارائه کیسه زباله سایز بزرگ به ما امتناع می‌کند عصبانی می‌شویم. هر بار حمل کردن کیف خود دلهره آور می شود.

امتناع این مغازه دار به دلیل ممنوعیت دولت برای استفاده از کیسه های پلاستیکی است. آدم اغلب تعجب می کند که چرا؟ کیسه های پلاستیکی زندگی ما را آسان می کند اما به چه قیمتی؟ آنها به زمین و محیط زیست ما آسیب می رسانند.

زمان آن فرا رسیده است که همه ما استفاده از کیسه های پلاستیکی را متوقف کنیم. دلایل زیادی برای نه گفتن به کیسه های پلاستیکی وجود دارد.

ما باید استفاده از آنها را برای بهبود محیط زیست خود و نجات آن از تخریب متوقف کنیم. جایگزین های مختلف سازگار با محیط زیست وجود دارد که می توان از آنها برای جلوگیری از استفاده از کیسه های پلاستیکی استفاده کرد.

اول اینکه کیسه های پلاستیکی منبع اصلی آلودگی پلاستیکی هستند. از آنجایی که زیست تخریب پذیر نیستند، سال ها طول می کشد تا تجزیه شوند.

آنها به زباله های زیادی کمک می کنند که در طول سال ها جمع آوری می شوند. پلاستیک هزاران سال طول می کشد تا شکسته و تجزیه شود. در زمین باقی می ماند که به مشکل فزاینده آلودگی زمین کمک می کند.

به همین ترتیب باعث آلودگی آب نیز می شود. در حالی که مردم کیسه ها را با بی احتیاطی در جاده ها، در زهکش ها و رودخانه ها دور می اندازند، آنها وارد بدنه های آبی می شوند.

آنها توسط بادهای موجود در آنها برده می شوند و گاهی اوقات عمداً در آب ریخته می شوند. این کیسه پلاستیکی در اعماق آب فرو می رود و همچنین زندگی آبزیان را مختل می کند.