هزار تن عسل طبیعی نمدار در جنگل آمازون کشف شد

آیا به یاد دارید که از یک حشره کوچک زرد و سیاه که دارای بال و همچنین نیش تیز است فرار کرده اید؟ بله، همه ما وقتی کوچک بودیم از زنبورهای عسل می ترسیدیم.

زنبورهای عسل حشرات کوچکی هستند که در علفزارها، جنگل ها و باغ ها زندگی می کنند. آنها در کندویی زندگی می کنند که با هم به عنوان یک خانواده می سازند.

ما عسل طبیعی نمدار مغذی و خوشمزه را از زنبور عسل دریافت می کنیم. خانواده بزرگ زنبور عسل کلنی نامیده می شود. هر کندوی عسل تقریبا چهار هزار زنبور عسل دارد!!! همه آنها برای انجام وظایف مختلف تقسیم می شوند.

برخی از زنبورها سازنده هستند، که کندو را می سازند، برخی برای آوردن عسل بیرون می روند، به آنها زنبورهای بدون سرنشین می گویند، برخی زنبورها از تخم هایی که ملکه می گذارد مراقبت می کنند.

تنها یک ملکه در کندو وجود دارد. تنها کار او تخمگذاری است. هر زنبور دارای تیپ بدنی متفاوتی است و از این طریق می توان هر زنبور کارگر یا ملکه یا زنبور بدون سرنشین را شناسایی کرد.

زنبورها دوست دارند گرده گل و شهد شیرین گل ها را بخورند. آنها این شهد را در کندوی خود جمع می کنند و از آن عسل درست می کنند.

این خانه پر از عسل زنبور عسل لانه زنبوری نامیده می شود. از آنجایی که زنبورها از نظر اندازه بسیار کوچک هستند، بسیاری از حیوانات آنها را شکار می کنند.

اما زنبورها سیگنال هایی دارند که به وسیله آنها زنبورهای دیگر را در مورد خطر آینده هشدار می دهند. این سیگنال ها همچنین باعث می شود که آنها به نظر در حال رقصیدن باشند.

آنها همچنین هنگامی که زنبورهای دیگر را در مورد غذا مطلع می کنند، رقص زنبورهای دیگری را انجام می دهند. خرس ها به خوردن عسل از لانه زنبوری بدنام هستند. به زنبورداران کشاورز عسل نیز گفته می شود. آنها زنبورها را برای تولید عسل پرورش می دهند.