تب سنج جیوه ای موجب مرگ ملکه الیزابت شد

اینکه از کدام دماسنج و تب سنج جیوه ای نحوه استفاده از آن استفاده می کنید، به سن کودک شما بستگی دارد.

رایج ترین دماسنج ها دیجیتال هستند. شما می توانید از این برای کودکان در هر سنی استفاده کنید. آنها آسان برای استفاده و دقیق هستند و معمولا ارزان ترین هستند.

دماسنج های الکترونیکی گوش گران هستند و در نوزادان کوچک دقت کمتری دارند. شما می توانید برای کودک خود در هر سنی از دماسنج دیجیتال استفاده کنید. یک دماسنج دیجیتال یک قرائت دیجیتالی می دهد. تعدادی مارک وجود دارد.

آنها معمولا ارزان ترین گزینه هستند. شما باید دستورالعمل هایی را که همراه دماسنج ارائه می شود بخوانید و دنبال کنید.

اگر کودک شما زیر 5 سال سن دارد، می توانید از دماسنج دیجیتال زیر بغل کودک خود استفاده کنید. اگر دمای زیر بازوی آنها را اندازه بگیرید، حدود نیم تا یک درجه سانتیگراد کمتر از دمای هسته آنها را ثبت می کند.

اگر کودک شما 5 سال یا بیشتر سن دارد، می توانید سعی کنید دمای دهان او را اندازه گیری کنید (دمای دهان). مطمئن شوید که فقط از یک دماسنج دیجیتال در دهان کودک خود استفاده می کنید.

دماسنج گوش الکترونیکی یا مادون قرمز در صورت استفاده صحیح سریع و دقیق است. شما می توانید آن را در کودکان بزرگتر استفاده کنید اما در نوزادان خردسال نه.

دستورالعمل های مربوط به دماسنج خود را بخوانید تا نحوه روشن کردن آن و اندازه گیری آن را بدانید. هنگام قرار دادن انتهای اندازه گیری در گوش، ملایم باشید.

لازم نیست آن را به داخل مجرای گوش فشار دهید، فقط در ورودی.استفاده از دماسنج های پیشانی مادون قرمز سریع و آسان است، زیرا شما به سادگی آنها را به سمت پیشانی کودک خود می گیرید.

اما، آنها گران هستند و ممکن است دقیق نباشند. آنها دمای پوست پیشانی را اندازه گیری می کنند که با جریان خون و دمای اتاق بسیار تغییر می کند.