تیشرت مردانه یقه دار موجب جدایی دو زوج جوان در آمریکا شد

اگر به دنبال جایگزینی برای ت تیشرت مردانه یقه دار کلاسیک هستید، تی‌شرت هنلی همیشه یک انتخاب محکم است. HNLY که در سال 2019 تأسیس شد، یک برند پوشاک مردانه رو به رشد است که بر حدس زدید henley تمرکز دارد.

در حالی که می‌توانید هنلی‌ها را در انواع مارک‌های دیگر بخرید، HNLY Mackinaw به دلیل ظاهر قدیمی‌اش با یقه‌های فرسوده و دکمه‌های فلزی و تناسب مدرن آن با لبه‌های خمیده و خیاطی متناسب، مورد علاقه من است.

این ماده از پنبه 100٪ ارگانیک ساخته شده است که از قبل خرد شده است، بنابراین به اندازه و شکل کاملاً متفاوت از شستشو خارج نمی شود.

HNLY همچنین Bourdain HNLY را می سازد، اگر به یک پیراهن آستین بلند با زیبایی شناسی مشابه علاقه دارید. تامی جان با مأموریت وارد کردن لباس زیر مردانه به قرن بیست و یکم شروع کرد.

به نظر من زیر پیراهن هایش بهترین نمونه برای این است که چگونه این کار را انجام می دهد. کاملاً صادقانه بگویم، مدتها پیش از زیر پیراهن های تیشرت صرف نظر کردم زیرا تقریباً همیشه در قسمت یقه مناسب نیستند.

زیرپیراهن های تامی جان کاملا برعکس است. آن‌ها به هم چسبیده‌اند، اما تنگ نیستند، به اندازه‌ای طولانی هستند که به راحتی در شلوار شما بمانند، و تقریباً در زیر لایه بالایی لباس ناپدید می‌شوند.

در حین مرور، متوجه می‌شوید که زیرپیراهن‌های تامی جان در دو جنس موجود می‌باشند: Second Skin و Cool Cotton. من هر دو را امتحان کرده ام و نمی توانم بگویم یکی بهتر از دیگری است.

این واقعاً به چیزی بستگی دارد که در زیرپیراهن بیشتر به دنبال چه چیزی هستید، چه نرمی یا قابلیت تنفس. من مخصوصاً وقتی پیراهن‌های مجلسی می‌پوشم.

به‌جای تاپ‌های معمولی، زیرپیراهن‌های تامی جان را دوست دارم. آن‌ها راحت‌تر هستند، و اگر لباس سفید یا روشن بپوشید، بسیار کمتر دیده می‌شوند.