مارچوبه در تهران می تواند بیماری سرطان را درمان کند

مارچوبه نه تنها خوشمزه است، بلکه این سبزی خوش طعم سرشار از مواد مغذی است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. همه چیز در مورد مارچوبه از جمله اطلاعات تغذیه ای، نحوه تهیه آن، و هزاران ایده برای دستور پخت بیاموزید.

آیا همیشه می خواستید بدانید چگونه مارچوبه در تهران را بچینید، بخرید، ذخیره کنید، تهیه کنید و بپزید؟ شما جای درست آمده اید! اجازه دهید این راهنمای شما برای این سبزی تابستانی شگفت انگیز، سبز و ساقه ای باشد و کنجکاوی شما را در مورد مارچوبه پر کند.

از جمله دستور العمل های خوشمزه در مورد نحوه طبخ و خوردن آن. آیا می دانستید مارچوبه اولین بار در 3000 سال قبل از میلاد در مصر در صحنه آشپزی ظاهر شد؟

همچنین در اسپانیا، سوریه، یونان و روم باستان مصرف می شد. شبیه آن حکاکی شده در ساختمان ها و نقاشی شده است، در جشن اپیکور سرو می شد و در قدیمی ترین کتاب آشپزی شناخته شده از قرن سوم پس از میلاد در مورد آن نوشته شده است.

یونانیان باستان از این سبزی به دلیل خواص دارویی آن استقبال می کردند و اعراب اولیه ادعا می کردند که ساقه های آن یک ماده مقوی است.

اگرچه به نظر می رسد که در سراسر جهان در طول تاریخ جوانه زده است، اما اولین ظهور خود را تا حدود سال 1850 در ایالات متحده انجام نداد.

سبزیجات خود را با ذوق و سلیقه سرو کنید. مرغ کبابی با یک طرف لوبیا چیتی؟ خوب همان مرغ را با یک طرف مارچوبه بخار پز شده در آب لیمو و سیر سرو کنید؟ عالی! به علاوه، از چیدن ساقه ها در بشقاب مانند یک سرآشپز شیک لذت خواهید برد.

یا، شما می توانید کاری را که من انجام می دهم انجام دهید و آنها را با انگشتانم بخورید. من فکر می کنم این سبزیجات را می توان یک فینگر فود در نظر گرفت، نه؟