ساخت تلویزیون سامسونگ فورکی 43 با ضایعات پلاستکی

تقریباً همه تلویزیون سامسونگ فورکی 43 اکنون هوشمند هستند، بنابراین مهم نیست که چه مارکی را انتخاب می‌کنید، احتمالاً برنامه‌هایی خواهید داشت که از قبل روی تلویزیون جدیدتان نصب شده‌اند.

می‌توانید یک دستگاه پخش جریانی خارجی را به هر تلویزیونی مانند Amazon Fire TV Stick، جعبه Roku یا Apple TV متصل کنید. اگر این کار را می‌کنید، به سراغ یکی از ویژگی‌های 4K و HDR بروید، تا زمانی که تلویزیون جدید شما از آن پشتیبانی می‌کند.

وقتی صحبت از استفاده از برنامه های از پیش بارگذاری شده روی تلویزیون شما می شود، مهم است که بدانید فروشگاه های تلویزیون هوشمند، که در آن می توانید برنامه های تلویزیون خود را دانلود کنید، بسته به برند تلویزیون متفاوت است.

یافتن تلویزیونی که دارای سرویس هوشمندی است که می‌پسندید، اهمیت کمتری دارد و یافتن تلویزیون با بهترین کیفیت مهم‌تر است. در صورتی که یک شرکت را بر دیگری ترجیح می دهید.

همیشه این گزینه را خواهید داشت که یک دستگاه پخش خارجی را به تلویزیون اضافه کنید. گاگنون پیشنهاد کرد اگر به برنامه‌های داخلی تلویزیون متکی هستید، مطمئن شوید تلویزیون هوشمندی که می‌خرید از همه برنامه‌های پخش جریانی که اغلب استفاده می‌کنید.

و اگر آیفون دارید و دوست دارید صفحه نمایش را آینه کنید، مطمئن شوید که تلویزیون شما از انعکاس صفحه نمایش اپل پشتیبانی می کند.

اگر کاربر Android هستید، مطمئن شوید که تلویزیون شما از ارسال محتوا، نسخه Google برای اشتراک‌گذاری محتوا از تلفن به تلویزیون، پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ لیستی از ویژگی های تلویزیون کریستال 4K نئو را از قبل نصب کرده است. یکی از آنها راهنمای جهانی است که به کاربران امکان می دهد به لیستی از محتوای انتخاب شده از برنامه های پخش مختلف دسترسی داشته باشند.

تلویزیون کریستال 4K نئو از الکسا، بیکسبی و دستیار گوگل پشتیبانی می کند. کاربران می توانند برای جستجوی محتوا، تغییر کانال، تنظیم صدا و کنترل پخش به پشتیبانی صوتی دسترسی داشته باشند.