استفاده از عرق نعناع و کاسنی برای افزایش قد گربه

احتمالاً با شخصیت جان کلیس آشنا هستید که به آقای کرئوزوت «یک نعناع نازک ویفری» را در فیلم کلاسیک «معنای زندگی» مونتی پایتون ارائه می‌کند، جوی دی و استارلایترها درباره رقصی به نام «پیچ نعناع» می‌خوانند، یا بعد از شام ضرابخانه می‌خورند.

خواص عرق یونجه برای رحم را می توانید از طریق سایت های این مجموعه استعلام بگیرید و به اطلاعات خود بیافزایید.

گرفتن چک در رستوران اما تاریخچه نعناع چیست و نعناع به ویژه نعناع فلفلی و نعناع در طول جنگ داخلی چگونه استفاده می شد؟

نام “نعناع” از یک پوره در اساطیر یونانی به نام Minthe یا Menthe گرفته شده است که طبق افسانه، دوست دختر پلوتون بوده است.

همسر پلوتون، پرسفونه، حسادت کرد و رقیب منفور خود مینت را به گیاهی ساده و چسبیده به زمین تبدیل کرد که مردم می توانستند روی آن قدم بگذارند.

خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت از دیگر مقالات در مورد عرق کاسنی می باشد.

اگرچه پلوتون نتوانست مینه را دوباره به پوره تبدیل کند، اما به او این توانایی را داد که وقتی برگ ها و ساقه هایش خرد می شوند هوا را شیرین کند تا مردم بتوانند شیرینی او را درک کنند.1-3.

پاپیروس Ebers مصر باستان از 1550 قبل از میلاد، نعنا را به عنوان یک هضم کننده و درمانی برای درمان نفخ معده توصیف می کند.

عرق نعناع

در یونان و روم باستان از بوی شیرین نعناع در مراسم تشییع جنازه و معطر کردن بدن استفاده می شد. پلینی بزرگ معتقد بود وقتی نعناع را به شکل آبگوشت روی معابد بمالید می تواند سردرد را از بین ببرد.

پزشکان یونانی مانند جالینوس و دیوسکوریدس فکر می کردند که نعناع مردم را از استفراغ خون باز می دارد و بر این باور بودند که می تواند از باردار شدن زنان جلوگیری کند.

طبع عرق نعنا گرم بوده و برای گرم مزاج ها زیاد توصیه نمی شود که از این محصول استفاده کنند.

نعناع فلفلی به عنوان دلپذیرترین نعناع توصیف می شود که هم در گیاه تازه و هم در حالت خشک رایحه ای خاص، نافذ و دلپذیر دارد.

طعم معطر، گرم و تند، درخشان، تلخ و همراه با احساس خنکی زمانی است که هوا به داخل دهان کشیده می شود. این خواص به روغن فرار گیاه نعناع که از تقطیر با آب بدست می آید بستگی دارد.

از نعناع بیشتر به عنوان یک محرک ساده، برای درمان حالت تهوع، تسکین دردهای اسپاسمیک، گرفتگی معده و روده، ورم معده، دفع گاز معده و برای پوشاندن طعم یا محدود کردن اثرات تهوع‌آور یا گیر کردن سایر داروها استفاده می‌شود.

این گیاه تازه وقتی کبود می‌شد و به قسمت بالایی شکم می‌مالید برای درمان ناراحتی معده استفاده می‌شد. اثر خنک کنندگی و مرطوب کنندگی آن در دهان اغلب زمانی استفاده می شد که نوشیدن آب توصیه نمی شد.

عرق نعناع برای گربه را می توانید از عطاریهای معتبر تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

نعناع شبیه نعناع فلفلی است که اساساً خواص مشابهی دارد، اما از نظر بو و طعم از قدرت کمتری برخوردار است. اثر نعناع به روغن فراری بستگی دارد که از تقطیر با آب نیز بدست می آید، اما فراوانی آن بسیار کمتر از نعناع است. خواص و موارد مصرف نعناع مانند نعناع است.6

  • منابع:
    1. Civil War Medicinal Herb Garden – How Mint Was Used As A Remedy
  • تبلیغات: 
    1. محصولاتی که می توان از آنها چرم تهیه کرد
    2. نوزادان تازه متولد شده باید گرم نگه داشته شوند
    3. گوجه فرنگی منبع اصلی در رژیم غذایی
    4. نژاد عروسک روسی و محبوبیت آن بین بچه ها