پسته خام با پوست موجب خفگی و مرگ ملکه الیزابت شد

انواع پسته در بازار موجود م یاشد و پسته خام با پوست دارای اندازه‌های ثابت هستند و طول آن تقریباً دو سانتی‌متر است و ظاهری بیضی شکل تا قطره‌ای با لبه‌های صاف و منحنی دارد.

میوه ها در پوسته بیرونی زرد ملایمی با رنگ های صورتی، قهوه ای و بنفش قرمز پوشیده شده اند. بدنه همچنین لکه‌های زرد ریز خورشیدی را به نمایش می‌گذارد که در یک الگوی نامنظم در سراسر سطح ظاهر می‌شوند.

در زیر این پوسته نرم یک پوسته نیمه نرم و بژ قرار دارد که از پسته سبز روشن و خام محافظت می کند. پسته خام دارای بافت نشاسته ای شبیه به لوبیا تازه و قوام کره ای و شیری است.

آجیل رایحه ای مرکبات منتشر می کند و در مقایسه با پسته خشک، طعم ملایم و سبزتری دارد، با ظرافت های کمی تلخ و گرمسیری.

تازه که به عنوان پسته خام نیز شناخته می شود، میوه درخت پسته است که از نظر گیاه شناسی طبقه بندی شده است Pistacia vera و مربوط به سماق، پیچک سمی و انبه است.

میوه ها در پایان تابستان یا اوایل پاییز برداشت می شوند و قبل از پسته برای خشک کردن و برشته کردن جمع آوری می شوند.

میوه‌ها نیز قبل از شروع به ترک خوردن پوسته آن جمع‌آوری می‌شوند و قندها به طور کامل در میوه رشد می‌کنند و در نتیجه قوام نشاسته‌ای و تانیک بیشتری ایجاد می‌کنند.

پسته های تازه مانند پسته های دیگر موجود در فروشگاه خشک نمی شوند، اما دست نخورده به فروش می رسند و پوسته و پوسته آن همچنان دانه را احاطه کرده است.

پوسته و پوسته میوه پسته را باید جدا کرد و از دانه سبز روشن آن لذت برد. این پوسته فوق‌العاده ظریف است و به راحتی کبود می‌شود و رنگ آن تغییر می‌کند.

با این حال، این کبودی تاثیری بر عطر و طعم داخل مهره نخواهد داشت. پوسته میوه نیز خوراکی است و طعم اسیدی دلپذیری دارد که می‌توان از آن برای تهیه سس، خوراکی و چاتنی استفاده کرد.