میوه خشک توت فرنگی را می توان برای درمان گلو درد استفاده کرد

به طور کلی، وقتی در مورد میوه های کم آب صحبت می کنیم، انگور، خرما، زغال اخته، انجیر… شناخته شده ترین هایی هستند که به ذهن می رسد.

اما امروز چهار میوه خشک دیگر میوه خشک توت فرنگی سیب، گلابی و هلو را معرفی می کنیم که به همان اندازه پر از تأثیرات مثبت بر بدن انسان هستند.

توت فرنگی خشک دفاع طبیعی بدن، به ویژه دفاع ایمنی در برابر بیماری های مزمن را تحریک می کند. برای سیب، این میوه که کم کالری است.

پس از خشک شدن، احساس گرسنگی شدید را به طور پایدار کاهش می دهد و می تواند به مبارزه با بیماری های خاص، آسم و غیره کمک کند… در مورد گلابی خشک، فواید آن معده یا معده را هدف قرار می دهد.

خواص گوارشی و تسکین سیستم عصبی برای دریافت مواد معدنی آن. به طور خلاصه، هلو و رنگ های زیبای آن را فراموش نمی کنیم.

سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیبرهای نرم که برای مبارزه با بیماری های قلبی عروقی بسیار عالی هستند. در نهایت می توان میوه ها را با توجه به ذائقه و نیاز مصرفی تغییر داد.

برای از بین بردن آب میوه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تا حد امکان آب آن را حذف کنید. این روش با خشک کردن (در فر، خشک کن یا در مخزن که از آن استفاده می کنیم) یا خشک کردن دستی (در هوای آزاد، در آفتاب) انجام می شود.

به این مواد می توان موادی مانند شکر، عطر، سولفیت، شربت گلوکز، آب لیمو و سپس پس از خشک شدن، روغن را اضافه کرد. میوه های کم آب خوراکی هستند و می توان آنها را دور از گرما یا در جای خشک، یعنی در دمای پایین نگهداری کرد.