قارچ ترافل در اروپا موجب رشد مجدد موهایتان می شود

چندین سال پیش از یک غذای فانتزی چند غذایی با یک غذای برجسته که هنوز رویای آن را می بینم لذت بردم: ریزوتو ترافل. این اولین تجربه من با ترافل بود.

و من از آخرین لقمه قارچ ترافل در اروپا لذت بردم. به سرعت به چند هفته پیش رسید، و من با آشپزی با اولین ترافل سیاه خود در جشن جشنواره سالانه ترافل سیاه، به یک هدف آشپزی دیگر دست یافتم.

جلسه مجازی به من یاد داد که چگونه شگفت‌انگیزترین پاستا ترافل را درست کنم در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد بعد از خوردن یکی از بهترین غذاهایی که تا به حال در خانه درست کرده ام.

متوجه شدم که هنوز چیز زیادی در مورد این قارچ های خوشمزه ترافل نمی دانم. و از آنجایی که ترافل ها قیمت بسیار بالایی دارند، می خواستم بهترین روش نگهداری آنها را بدانم، بنابراین اجازه ندهم که هدر برود.

در اینجا چیزی است که من متوجه شدم، بنابراین شما می دانید اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک ترافل تازه را به دست آورید، چه کاری باید انجام دهید.

ترافل نوعی قارچ اکتومیکوریزا است، به این معنی که در یک رابطه همزیستی با ریشه درختان رشد می کند. برخلاف گونه های رایج قارچ، ترافل ها کاملاً در زیر زمین رشد می کنند.

به گفته سابرینا نوتارنیکولا، معاون بازاریابی در، آنها “در ابتدا در ایتالیا یافت می شوند و می توان آنها را در آب و هوای مدیترانه ای مشابه در سراسر جهان یافت.

” انواع مختلفی از ترافل وجود دارد، اما رایج ترین گونه های خوراکی ترافل سیاه یا ترافل سفید هستند. اروپا با ارزش‌ترین ترافل‌ها را تولید می‌کند، اگرچه ترافل‌ها را می‌توان در سرتاسر جهان کشت و پرورش داد.

بنابراین معامله با هزینه ترافل چیست؟ در یک کلام، کمبود. این قارچ ها فصلی هستند، رشد آنها دشوار است و سال ها طول می کشد تا به درستی پرورش یابند.

در حالی که می توان آنها را پرورش داد، انجام این کار چالش برانگیز و زمان بر است. آن را با ماندگاری کوتاه آن‌ها همراه کنید، و فرمول عالی برای یک غذای لذیذ آشپزی بسیار پرطرفدار دارید.