طلای کلوئیدی به صورت یک رسوب بنفش درخشان تشکیل می شود

طلا بسته به فلزی که النگو طلا با آن آلیاژ شده است می تواند رنگ های زیادی داشته باشد. با 10 درصد نیکل، سفید، با 50 درصد مس قرمز، با 54 درصد ایندیم آبی، با 20 درصد آلومینیوم بنفش، با 27 درصد نقره به رنگ سبز و با 25 درصد است. سانت کبالت سیاه است.

هنگامی که کلرید قلع (II) به طلای محلول در آبزی اضافه می شود، طلای کلوئیدی به صورت یک رسوب بنفش درخشان تشکیل می شود، اگرچه مدتی طول می کشد تا ته نشین شود.

این به عنوان رنگدانه برای رنگ آمیزی شیشه، که به آن درخشش یاقوتی می بخشد، یا برای تزئین چینی، زمانی که رنگ بنفش خود را حفظ می کند، استفاده می شود.

طلا النگو طلا اماراتی که برای مدت طولانی شیمی کمی شناخته شده بود، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از جالب ترین عناصر است

اخیراً شیمیدان‌ها توجه خود را به نانوذرات طلا معطوف کرده‌اند و متوجه شده‌اند که رفتار آن‌ها با طلا در حجم بسیار متفاوت است.
نانوذرات طلا دستبند طلا زنانه کاتالیزورهای فوق‌العاده‌ای برای بسیاری از واکنش‌ها می‌سازند که اغلب با محصولات جانبی کمتری همراه هستند، برای مثال تبدیل الکل‌ها به آلدئیدها و کتون‌ها.
آنها به ویژه در از بین بردن رد CO در گازها با اکسید کردن آن به CO2 خوب هستند و در ماسک ایمنی نوع جدید و برای از بین بردن تمام اثر CO از H2 مورد استفاده در سلول های سوختی استفاده می شوند زیرا این ناخالصی الکترودها را خراب می کند.
پوشش های نازک طلا به عنوان روان کننده در کاربردهای هوافضا که در آن دماهای بالا، خلاء زیاد یا قرار گرفتن در معرض تابش زیاد وجود دارد استفاده می شود.
آنها همچنین بر روی پنجره های برخی از ساختمان های بزرگ اعمال شده اند تا گرمای خورشید را منعکس کنند.
آبکاری طلا النگو طلا دخترانه بچه گانه می تواند یک لایه میکرون ضخامت تولید کند که برای پوشش دادن کانکتورهای الکتریکی و بردهای مدار چاپی، محافظت از اجزای مسی آنها و بهبود لحیم کاری استفاده می شود.
  • منابع:
    1. Elements gold
  • تبلیغات: 
    1. به جای حرف زدن عمل کنید تا کارآفرین نمونه شوید!
    2. زنده شدن یک فرد پس از صد سال!
    3. خرید و فروش انواع چسب سرامیک پودری
    4. کشف قدیمی ترین ماهی در عصر دایناسورها