سس فلفل خانگی را می توان به عنوان داروی سرماخوردگی استفاده کرد

سس تند، چاشنی تهیه شده از فلفل چیلی، برای تند کردن غذاها عالی است. اغلب به غذاهایی مانند برگر، بوریتو، تاکو، تخم مرغ و ماریناد اضافه می شود.

این مقاله تحقیقاتی را بررسی می‌کند تا مشخص کند آیا سس فلفل خانگی برای شما مفید است یا خیر. این ویتامین همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و ترکیبات مضری به نام رادیکال های آزاد را خنثی می کند تا در برابر التهاب محافظت کند.

با وجود استفاده گسترده از آن، بسیاری از مردم ممکن است تعجب کنند که چگونه این ماده اصلی تند بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

این ویتامین همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و ترکیبات مضری به نام رادیکال های آزاد را خنثی می کند تا در برابر التهاب محافظت کند.

توجه به این نکته مهم است که سس تند معمولاً در مقادیر کم استفاده می شود. اکثر مردم تنها 1 تا 2 قاشق چایخوری (5 تا 10 میلی لیتر) را در یک زمان مصرف می کنند.

بنابراین، از آنجایی که بیشتر مطالعات از دوزهای بسیار بالایی از کپسایسین استفاده می کنند، مشخص نیست که برای به دست آوردن نتایج مشابه چه مقدار سس تند باید بخورید.

کاهش مصرف سدیم ممکن است به ویژه برای کسانی که فشار خون بالا دارند مفید باشد، زیرا انجام این کار ممکن است این نشانگر سلامتی را برای کمک به جلوگیری از حمله قلبی و سکته کاهش دهد.

به خاطر داشته باشید که برخی از افراد ممکن است نسبت به سایرین نسبت به اثرات نمک حساس تر باشند. اگر می دانید که به نمک حساس هستید، ممکن است بخواهید به راحتی از سس تند استفاده کنید.

با این حال، سس تند نسبت به بسیاری از چاشنی‌های دیگر سدیم کمتری دارد و اگر از آن در کنار سایر مواد مغذی و کم سدیم لذت ببرید، می‌تواند در یک رژیم غذایی سالم برای قلب قرار گیرد.