جعبه کادو قلب را می توانید برای نگهداری غذا در فریزر استفاده کنید

در بیشتر موارد، این نوع جعبه کادو قلب حاوی مواردی هستند که توسط تاجر از قبل انتخاب شده اند. در موارد دیگر، هدیه دهنده یا گیرنده می تواند جعبه را با گزینه های موجود سفارشی کند.

این ممکن است لزوماً اجزای متفاوتی در جعبه هدیه نباشد، بلکه اجزای یک محصول جداگانه را نیز شامل می‌شود مانند یک دانه قهوه برشته یا آسیاب شده خاص برای هدایایی که به دوستداران قهوه اختصاص داده شده است.

وقتی یک محصول جعبه هدیه اشتراکی ایجاد می‌کنید، اغلب پذیرای غذا خواهید بود. آن را در جهت منافع گیرنده به جای خود مناسبت، هر چند استثنا وجود دارد.

برخی از بازرگانان ترجیح می دهند محصولی را برای تولد به بازار عرضه کنند، به عنوان مثال، با محصولات ویژه «تولد» مانند تنقلات با طعم کیک تولد یا شمع های معطر.

اولی گزینه محبوب تری برای جعبه های کادویی است، زیرا امکان طیف وسیع تری از موقعیت ها را فراهم می کند، و پیشنهادات محصول شما را به مناسبت محدود نمی کند.

البته، دیدن چند نمونه عالی از جعبه های هدیه برای الهام گرفتن از این کار ضروری است. . و برای بازرگانان، ایده جعبه هدیه ای که می توانید در آن مشترک شوید باید علاقه کافی برای گیرنده ایجاد کند که بخواهند در یک دوره زمانی به اشتراک خود ادامه دهند.

نقاط عطف موقعیت های بسیار خوبی برای هدیه دادن هستند و مادران باردار به هر حال وسایل ضروری را برای خود می خرند. داشتن یک کیت مراقبت از خود با برنامه ریزی منظم همراه با وسایل لوکس سرگرم کننده.

راهی دوست داشتنی برای رفتار با مادران و مادران آینده در این مرحله از زندگی است.یکی دیگر از نمونه‌های عالی از یک تاجر که جعبه‌های هدیه منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند، Bokksu است.

آنها یک گزینه هدیه ویژه ارائه می دهند تا بتوانید اشتراکی را برای عضو خانواده، دوست یا حتی مشتری خود بفرستید تا چیزهایی مانند آب نبات ژاپنی خاص و تنقلات با طعم میوه را امتحان کنید که احتمالاً فقط در قفسه های محلی پیدا خواهید کرد.