اجاق گاز نوژن که موجب آتش گرفتن ساختمانی در تهران شد

اجاق گاز نوعی اجاق گاز نوژن است که از پروپان، گاز طبیعی، گاز سنتز و غیره برای تولید گرما استفاده می کند. اجاق گازها به دلیل شعله قوی، سریع گرم می شوند و گرمای آنی تولید می کنند.

می توانید بلافاصله پس از روشن کردن این وسیله آشپزخانه شروع به پخت و پز کنید. این گرما همچنین به شما کمک می کند تا درجه حرارت را از بالا به کند آنی کنترل کنید و بهترین نتیجه را برای شما آسان تر می کند.

اجاق گازها بسیار متنوع هستند. می توانید از آنها برای کباب کردن، جوشاندن، دم کردن و سرخ کردن استفاده کنید.

اگر به دنبال اجاق گازی هستید که با انواع تابه ها و قابلمه ها به خوبی کار کند، اجاق گاز نیز انتخاب خوبی است. اگرچه آنها شعله باز ایجاد می کنند، اما به همان سرعتی که گرم می شوند سرد می شوند.

با این حال، برای راه اندازی این نوع اجاق گاز باید یک خط گاز آماده کنید. علاوه بر این، اجاق گاز باعث ایجاد یک سطح چرب در هنگام پخت و پز می شود. شما باید زمان زیادی را صرف تمیز کردن آن کنید.

یک اجاق گاز دوگانه سوز اجاق گاز را با یک اجاق برقی ترکیب می کند، بنابراین برای نصب این نوع اجاق گاز به دو منبع سوخت نیاز دارید. یعنی دو نوع حرارت در اجاق گاز وجود دارد (گاز و برق). بنابراین، مزایایی که می توانند ارائه دهند شامل ترکیبی از هر دو خواهد بود.

اجاق گازهای دوگانه سوز بسیار پاسخگو هستند و حرارت یکنواخت و ثابتی تولید می کنند و باعث می شود ظروف شما یکنواخت تر بپزند. شما همچنین می توانید غذاهای ترد را به دلیل گرمای خشک آنها دریافت کنید.

می توانید از این نوع فر برای پخت، تفت دادن و تفت دادن استفاده کنید. اگر می خواهید اجاق گازهای دوگانه سوز بخرید، باید هزینه های خرید و نصب را در نظر بگیرید زیرا بسیار بالا هستند. خط گاز اختصاصی نیز از دغدغه های این اجاق گاز است.