پنس ناوینا را می توان برای ماهیگیری استفاده کرد

بهترین پنس ناوینا اکستنشن مژه از فولاد ضد زنگ و تیتانیوم ساخته شده است. هر دو تیتانیوم و فولاد ضد زنگ خوب هستند، اما کدام یک بهترین است؟

بیایید به دو مورد از محبوب ترین پنس ها نگاهی بیندازیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است. هر دو مزایای خود را دارند، اما اگر می خواهید اکستنشن مژه بزنید، فولاد ضد زنگ بهترین انتخاب است.

شما می توانید هر دو فلز را در بازه های قیمتی مختلف پیدا کنید، بنابراین می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید و مناسب را انتخاب کنید.

پنس های فولادی ضد زنگ بیشتر از تیتانیومی دوام دارند. در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و خوردگی ندارند. با این حال، آنها حاوی مقدار کمی نیکل هستند که می تواند باعث واکنش های آلرژیک در برخی افراد شود.

پنس های تیتانیومی علاوه بر اینکه از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، سبک، محکم و فنری هستند. این پنس برای اکستنشن مژه ایده آل است. این پنس ها همچنین غیر مغناطیسی هستند، بنابراین می توانید با خیال راحت از آن ها در طی مراحل پزشکی استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از آن را دارید، باید پنس را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود و لبه های تیز داشته باشد. برای اکستنشن های کلاسیک، رهای ساخته شده از تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ ایده آل هستند.

هر دو را می توان برای هنر ناخن استفاده کرد. استفاده از آنها بسیار آسان است و در حین کار دست شما را خسته نمی کند. چه قصد دارید از همان پنس در سالن زیبایی خود استفاده کنید یا در خانه تمرین کنید.