مردی با فروختن شیلنگ آب برزنتی توانست زمین بخرد

در اینجا معامله روی شیلنگ آب برزنتی خیساندن است. آنها روشی بسیار کارآمد برای آبیاری گیاهان بدون هدر رفتن آب هستند.

شلنگ خیساندن باغ دقیقا چیست؟ شلنگ باغچه اجازه می دهد تا آب به آرامی از طریق منافذ ریز در تمام طول شیلنگ لاستیکی با سرعت جریان زمین خارج شود و گیاهان بتوانند رطوبت مناسب را جذب کنند.

آب با فشار آب بسیار کم به سمت ناحیه ریشه می رود. آب در پایین و نزدیک به ریشه گیاه به زمین می رسد. این کار شاخ و برگ را خشک نگه می دارد و احتمال عفونت قارچی را برای گیاهان کاهش می دهد.

سیستم های آبیاری قطره ای با شیلنگ های خیساندنی متفاوت است. یک سیستم قطره‌ای از لوله پلاستیکی انعطاف‌پذیر شلنگ قطره‌ای با سوراخ‌ها یا قطره چکان‌های کوچک استفاده می‌کند که آب را به آرامی روی خاک چکه می‌کند یا می‌پاشد.

از سوی دیگر، آبیاری شیلنگ خیساندنی متخلخل به گونه‌ای ساخته می‌شود که به آب اجازه می‌دهد در طول شیلنگ نفوذ کند یا آب نشت کند.

عملکرد پایدار و آبیاری بدون ضایعات نکته منفی گیلمور برای بهترین عملکرد، 60 psi را توصیه می کند. به راحتی در طول فصل رشد در باغ جابجا می شود. برداشتن درپوش انتهایی تخلیه آن را قبل از یخبندان آسان می کند.

شیلنگ خیساندن مسطح Melnor برای رشد قوی گیاه و حداقل رواناب، منطقه را به آرامی خیس می کند. طراحی رول تخت نگهداری آنها را در فضاهای کوچک آسان می کند و در طول های 25، 50 و 75 فوت در دسترس هستند.

شلنگ غواصی Dramm طراحی و ساخت منحصر به فرد در طول های 25 فوت و 50 فوت، آبیاری کامل و عمیق را در حالی که 90 درصد آب کمتر مصرف می کند، فراهم می کند.