استفاده از پارچه رومبلی مخمل در صنعت ساخت و ساز ساختمانی

فرقی نمی کند مبل درست کنید یا پارچه رومبلی مخمل تخت خواب یا صندلی ناهارخوری، انتخاب پارچه روکش مبلمان بخش فوق العاده مهمی از فرآیند خلاقانه است.

پارچه مبلمان باید به راحتی تمیز، بادوام، جذاب و قابل لمس باشد. منسوجات شما باید چندین دهه استفاده مداوم را تحمل کنند و در عین حال عالی به نظر می رسند و احساس خوبی دارند. بنابراین چگونه پارچه مبلمان مناسب را انتخاب کنید؟

ما با بخشی از مشتریان مبلمان خود صحبت کردیم و یک چیز مشخص شد. اگر مطمئن نیستید که می خواهید مبلمان خود را با چه پارچه ای بپیچید، باید با پرسیدن یک سوال ساده شروع کنید: این پارچه مبلی برای انجام چه کاری نیاز دارید؟

هزاران ماده منحصر به فرد، جذاب و کاربردی در بازار وجود دارد. همه آنها نقاط قوت و ضعف خود را دارند. هنگامی که پارچه های نامناسب را بر اساس ویژگی های پارچه فیلتر می کنید، پیدا کردن پارچه مناسب بسیار آسان تر می شود.

اگر در ساخت مبلمان تازه کار هستید، این مهم ترین چیزی است که باید بدانید. طبق قانون، مبلمان را باید با پارچه های مقاوم در برابر کبریت روکش کنید.

پرکننده‌ها و پارچه‌های شما باید استانداردهای ضد حریق خاصی را رعایت کنند و هر قطعه مبلمانی که می‌سازید باید برچسب ایمنی آتش‌سوزی داشته باشد.

فروش مبلمان بدون برچسب ایمنی آتش‌سوزی غیرقانونی است، بنابراین باید از همان روز اول این کار را درست انجام دهید.

موادی که به طور طبیعی در برابر آتش مقاوم نیستند را می توان با مواد شیمیایی نسوز درمان کرد تا برای استفاده در پروژه های مبلمان ایمن باشند.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید از یک خط داخلی ضد حریق درست در زیر سطح بیرونی اثاثه یا لوازم داخلی خود استفاده کنید.

هنگام خرید پارچه، به تامین کننده خود بگویید که به مواد مقاوم در برابر شعله نیاز دارید. بخواهید گواهینامه ای را ببینید که ثابت می کند مواد در برابر آتش مقاوم هستند.

در صورت امکان، رتبه ایمنی آتش نشانی را در جایی از فاکتور خود دریافت کنید. شما باید یک دنباله کاغذی واضح و آسان برای مراجعه در آینده داشته باشید.